Hi.My name's Roucs.Hope you'll like my little "house".:]

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Fii voluntar!Arata ca iti pasa!



Ieri am fost la o actiune care consta in strangerea de fonduri.A fii voluntar nu inseamna neaparat doar MUNCA.Inseamna si DISTRACTIE,rasete mai degraba si uneori prosteala in timpul pauzei.Plus ca a fii voluntar are niste plus-uri.Ganditi-va putin cum o sa picati in vederea profilor?A?V-ati gandit?"Frumosi,cuminti,devreme acasa.Sablonul fiecarui parinte,cand vine vorba de propiul lui copil.Daca va mai dau si un zece inseamna ca va pus Dumnezeu mana in cap.Dar sa revenim totusi nu?Crucea Rosie a vrut sa stranga fonduri pentru prevenirea dezastrelor.Unii oameni mai generosi fiind,ne-au dat 50 de lei,altii?Doar 10 bani sau chiar 5 bani.Dar trebuiau sume derizorii deci GESTUL MEREU CONTA!Sau altii doar cu un zambet si cu celebra replica"NU am!" .Dar desigur erau zilele orasului si a mai venit o replica celebra "Sa vedem ce ne ramane".Cine a spus ca profii sunt rai sau ca va poarta pica se INSALA!Sau cel putin unii se dovedesc a fii de treaba.Un exemplu?Profa de chimie chiar EA ne-a dat 50 de lei.De ce?Ca sa scapam mai repede:]].Dar pot sa spun ca la padurea a fost si mai amuzant,pentru ca deja nu mai puteam de picioare,si stateam pe jos si ceream bani:]].Si aia care tot comentau,din pacate ii injuram in gand.Desigur ca intr-un final am mers inapoi la sediu si am fost bucurosi sa vedem ca am strans 400 de lei.O suma destul de buna zic eu,dupa o zii obositoare.Apoi ajunsi acasa fie ne-am culcat,fie a trebuit sa ne pregatim pentru o zii onomastica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu