Hi.My name's Roucs.Hope you'll like my little "house".:]

joi, 29 aprilie 2010

Friendship lasts forever.


"The best mirror is an old friend"
Ce vrea sa ne spuna acest proverb?
Pai.Prietenia este unica si pura in felul ei.Nu exista pe Terra o prietenie la fel.Fiecare prietenie este mai speciala ca alta,mai frumoasa,mai ADEVARATA!
Sa ai un prieten in care sa te poti baza la greu,sa fie acolo cand plangi,sa iti dea sfaturi si sa te faca FERICIT!
Pot spune ca intotdeauna am fost norocoasa sa am cei mai buni prieteni,chiar daca se rezuma la cativa.Intotdeauna au fost acolo pentru mine,si m-au sustinut cand am avut nevoie/Ma iubesc,si ii iubesc,probabil ca asta e tot ce conteaza nu?
Sunt cei mai minunati si mai sensibili prieteni.Sunt haiosi si atat de sufletisti.
Chiar daca eu nu imi dau seama cand fac o gluma,isi fac datoria de a imi spune"Hey..am glumit doar!"
Intotdeauna le voi multumii pentru ca au facut din mine o persoana mai buna!Si au fost acolo sa imi spuna de fiecare data unde gresesc,si sa ma opreasca.
Va iubesc!Va voi iubii MEREU!

By Rucs.Cu dedicatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu